Makan Angin di Kuching Sarawak

7:21 PTG

Kami sampai Kuching Hari Jumaat (21hb. Januari 2011)








Seronok sangat sebab kami duduk di Homestay yang best!!  Besar rumah tu.


Dekat dengan sungai pulak tu.


Hari Sabtu tengahari, saya dan keluarga ke majlis pernikahan abang saya.  








Petang pulak kami pergi jalan-jalan di Waterfront Kuching, kemudian ke Kampung Boyan.






Kami menaiki perahu penambang untuk ke Kampung Boyan.  Memang menakutkan naik perahu tu.  Bergoyang-goyang.




Mak saudara saya  memborong kek kek lapis Dayang Salha.


Malamnya saya, ibu, kakak dan Farhan bersama Mak Lang dan Mak Anjang pergi makan di gerai mee kolok yang sedap sangat.










Nanti saya sambung cerita lagi ye.














Semua coretan adalah hakmilik Adik  Aeez dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

You Might Also Like

0 ulasan

Add Me on Facebook

My Social Media !

fareezdaniel__ fareezdaniel__ fareezdabuek__ fareezdaniel__