Penerbangan Pertama Saya Dengan Air Asia

7:03 PTG

21hb Januari 2011 merupakan hari bersejarah dalam hidup saya.  Kerana inilah hari pertama saya menaiki kapalterbang.


Saya ke Kuching untuk hari pernikahan abang sulong saya.


Saya menaiki kapalterbang di LCCT Air Asia jam 11.15 pagi.


Kami sekeluarga bergerak dari Melaka ke LCCT.


Saya sangat gembira kerana ini ini merupakan hari pertama saya akan terbang bersama keluarga saya.


Semasa di dalam kapalterbang ibu saya telah mengambil gambar saya.



















Saya seronok kerana saya dapat melihat pemandangan yang cantik dari tingkap kapalterbang.

Oleh kerana ini penerbangan saya ayah saya telah membenarkan saya untuk memesan makanan.  Walaupun piza itu kecil sahaja itu adalah ...my first lunch in the plane.




Kami mendarat dengan selamatnya di Kuching kira2 jam 3 petang.


















Semua coretan adalah hakmilik Adik  Aeez dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

You Might Also Like

0 ulasan

Add Me on Facebook

My Social Media !

fareezdaniel__ fareezdaniel__ fareezdabuek__ fareezdaniel__