Karnival Upin Ipin di Melaka.

9:19 PTG

Dah lama dah karnival di Melaka.  Tapi saya tak buat entry pasal karnival di sana yang berlangsung pada 28hb Mei hingga 29 Mei 2011


Ini kali ke dua saya mengikut tean Upin dan Ipin untuk ke karnival .  Kali pertama ialah di Tasik Kenyir.


Tapi saya takde ambil gambar di sana.


Saya balik ke Melaka dengan ibu, kakak dan abang saya pada hari Jumaat 27hb Mei.


Saya dan kakak tidur di rumah abang saya di Bukit Katil.


Pagi-pagi lagi ibu saya yang tidur di rumah nenek dah sampai untuk bersama-sama kami ke Wonderland Melaka


Semasa sampai orang masih belum ramai.  Tapi bila menjelang tengahari orang semakin ramai.


Saya dan kawan2 terlibat dengan Perarakan Animasi.


Seronok tengok macam macam aktiviti yang dijalankan di sana.



Team Upin ipin yang sedang sibuk di kemah mereka.



Ketika ditemuramah oleh kak Sarah yang jadi MC pada hari itu



Perarakan animasi.. di depan sekali ialah Asyiela Putri ...pelakon suara Upin & Ipin



Saya bersama maskot Ehsan...hehehe... saya menjelirkan lidah pada ibu yang sedang mengambil gambar.


Pada hari Sabtu saya cuma bermain air pada waktu petang setelah semua acara selesai


Tapi pada hari Ahad seawal jam 11 pagi saya sudah mula bermandi manda dengan kakak2 yang bertugas.\


Seronok sangat dpt bermain air hingga petang.










Apabila keluar dari kolam petang tersebut saya dapati kulit saya telah bertukar menjadi coklat.  Sunburn....


Arrgggghhhh....!!!


Tulah...abang abang tu semua cakap... 'Tulah mandi sampai tak hengat'




















Semua coretan adalah hakmilik  Aeez dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

You Might Also Like

0 ulasan

Add Me on Facebook

My Social Media !

fareezdaniel__ fareezdaniel__ fareezdabuek__ fareezdaniel__